Prikaz rabatne skale i info tablice u B2B webshopu

Ako je vaš webshop namijenjen veleprodaji ili imate hibridno B2B/B2C prodajno mjesto, na stranici proizvoda možete pregledno prikazati popuste na količinu i posebne uvjete prodaje za svaki vaš artikl.

By Published On: 21. kolovoza 2021.Categories: WooCommerce Tips&Tricks

Uz osnovne informacije poput cijene, opisa i slika, B2B web trgovine često trebaju prikazati posebne uvjete za proizvode iz ponude. U veleprodaji je uobičajeno imati cijene koje ovise o količini narudžbe, minimalne količine za narudžbu i druge slične specifičnosti.

Kupci su raspoređeni u različite grupe, pa može biti izazov za svaku grupu prikazati relevantan set ovih dodatnih informacija.

U ovom članku opisujem funkcionalnosti sjajnog dodatka B2B King kojeg koristimo u ITOM projektima izrade B2B web trgovina. B2B King donosi stvarno mnogo korisnih opcija, a ovdje se fokusiram na:

  • Rabatne skale. Što su i zašto su korisne?
  • Kako prikazati rabatnu skalu u WooCommerce B2B webshopu
  • Info tablice za posebne uvjete prodaje
  • Kako prikazati Info tablicu?

Na kraju članka možete pronaći i kratku video prezentaciju i upute o ovim korisnim B2B funkcionalnostima.

Rabatne skale. Što su i zašto su korisne?

Kod prodaje proizvoda koji se uobičajeno kupuju u većim količinama i za koje postoji pretpostavka da će ih kupci trebati ponovo naručiti kad  ih potroše, korisno je prikazati rabatnu skalu. Primjer takvih proizvoda su razne potrošne stvari poput papira za printanje, uredskog pribora, tonera, patrona s omiljenom kavom, dječjih pelena i sličnih potrepština.

Ako kupcima ponudimo manju cijenu za veću količinu narudžbe, povećavamo šanse da će se odlučiti na ekonomičnu kupnju koja nam donosi veći cashflow.

Rabatne skale se sastoje od dvije ili više razina rabata koji ovise o količini koja se naručuje. Što je količina narudžbe veća, jedinična cijena proizvoda je manja. Kupci to vide kao ekonomičnu ponudu. Pogotovo kod proizvoda koji će im ionako trebati u budućnosti.

Rabatnu politiku je najbolje organizirati u skladu s navikama koje smo već uočili kod kupaca. Važno je minimalne količine postaviti realno visoko, a iznos popusta treba oprezno birati u skladu s raspoloživim RUC-om, mogućnostima i prioritetima.

Kako prikazati rabatnu skalu u WooCommerce B2B webshopu?

Ako za različite količine narudžbe imamo različite cijene, za proizvode je najprije potrebno definirati rabatnu skalu. Ovaj posao obavljamo u uređivanju detalja o proizvodu, točnije, u odjeljku “Općenito”.

Ispod polja za upis Redovne cijene i Cijene s Popustom nalaze se polja za definiranje rabatne skale. Možemo dodavati proizvoljan broj razina popusta te za svaku razinu odrediti minimalnu količinu i jediničnu cijenu.

Rabatna skala za varijabilne proizvode upisuje se na isti način, ali u uređivanju podataka o varijacijama u odjeljku “Varijacije”. Svaka varijacija, može imati svoju rabatnu politiku.

Ako imamo više grupa B2B kupaca, ili vodimo hibridni (B2B/B2C) webshop, za svaku grupu se mogu definirati neovisne rabatne skale.  Također, ako se rabatna politika odnosi samo na jednu grupu kupaca, za ostale grupe nismo obavezni definirati popuste na količinu.

Po upisu minimalnih količina i cijena, u odjeljku “B2B King” potrebno je odabrati opciju “Prikaži Rabatnu Skalu”. Nakon objave ili ažuriranja podataka o proizvodu, tablica s rabatima na količinu kupcima se prikazuje odmah ispod gumba “Dodaj u košaricu”.

Obračun ispravne cijene odvija se automatski u košarici u ovisnosti o naručenoj količini.

Info tablice za posebne uvjete prodaje

Za neke proizvode je važno istaknuti posebne uvjete prodaje poput minimalne količine narudžbe, preporučene MPC cijene, specifičnog vremena isporuke i druge, kupcima korisne informacije. Za te potrebe, odlično će poslužiti Info tablica – funkcionalnost ugrađena u B2B King dodatak za veleprodajnu WooCommerce trgovinu.

Info tablica prikazuje se ispod gumba “Dodaj u košaricu” i sastoji se od jednog ili više redova. Svaki red sadrži dva podatka: naziv i vrijednost, a B2B King omogućuje upis proizvoljnog broja redaka u Info tablicu. Nazive i vrijednosti fleksibilno upisujete sami prema svojim potrebama.

Info tablica se odnosi na proizvod i sve njegove varijacije. Pojedinačne varijacije ne mogu imati svoju info tablicu.

Kako prikazati Info tablicu?

Za prikaz info tablice, u ekranu uređivanja detalja proizvoda potrebno je odabrati odjeljak “B2B King”. Ovdje se nalazi opcija “Prikaži Info Tablicu” koju treba označiti. Upis podataka i dodavanje redaka u tablicu, također se obavlja u ovom odjeljku.

Ako imate više grupa kupaca ili hibridni webshop, omogućeno je definiranje posebnih info tablica za svaku grupu ili samo za pojedine grupe kupaca. Potpuno ste fleksibilni i sa sadžajem u tablici. Upisati možete bilo koji naziv retka i bilo koju vrijednost.

Kupcima će se prikazivati ona info tablica, koja se odnosi na grupu u koju pripadaju.