Izrada i fiskalizacija webshop računa uz Synesis

Korisna opcija uz koju možete zaboraviti na ručnu izradu računa i pretipkavanje primljenih narudžbi kako bi uskladili robnu dokumentaciju. Od sada je Synesis moguće sinkronizirati s WooCommerce webshopom pa su računi gotovi u jednom kliku.

Podijelite članak

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

[

Izrada i fiskalizacija računa za webshop uz Synesis

Pupila d.o.o., domaća tvrtka koja je razvila vrlo rašireni  Synesis poslovni software, u novoj je verziji omogućila funkcionalnost sinkronizacije Synesis-a i WooCommerce webshopa.  Brza izrada i fiskalizacija webshop računa će koristiti svim voditeljima web trgovina izgrađenih na ovoj popularnoj webshop platformi.

Usluge spajanja Synesis-a s WooCommerce web trgovinom već od 450,00 kn + PDV

Automatska izrada računa izravno iz webshop narudžbi

Sve je jednostavno. Putem ePortala, u Synesis dohvaćate sve narudžbe iz web trgovine te jednim klikom izrađujete MP račune. Pri izradi računa odmah možete izmjeniti i status narudžbe kako bi vaš kupac dobio odgovarajuću automatsku email poruku.

Prikaz WooCommerce taba u modulu ePortal

Sama izrada MP računa ista je kao i kod ručnog unosa osim što su podaci o artiklima i kupcu već upisani. Potrebno je u svakom računu odrediti odgovarajući način plaćanja o čemu ovisi i fiskalizacija.
Za podsjetnik, ne fiskaliziraju se računi koji su plaćeni putem internet bankarstva ili virmanski. Za sve druge oblike plaćanja potrebno je fiskalizirati račun. Za fiskalizaciju u Synesis je potrebno ugraditi certifikat koji se nabavlja u Fini. Ako već imate aktivan certifikat u Synesisu, nije potrebna nabava novog.

Račun MP u Synesis sustava

Pripazite na šifre robe i usluga dostave

Šifre robe koje koristite u Synesisu moraju odgovarati SKU šiframa u WooCommerce-u.  Isto vrijedi i za šifre usluge dostave. Ako koristite dostavu čija se cijena bazira na težini proizvoda, za svaki raspon težine u Synesisu je potrebno otvoriti posebnu uslugu.  Sustav će vas upozoriti pri izradi računa ako se podaci u bazama ne podudaraju.

Izmjene (ili izrada) internog akta o fiskalizaciji i prijava u sustav e-Porezna

Svako izdavanje fiskaliziranih računa pretpostavlja sastavljanje internog akta o fiskalizaciji te prijavu poslovnog prostora u sustavu e-Porezna. Poslovni prostor koji se odnosi na web trgovinu potrebno je prijaviti kao “ostali tipovi prodajnog mjesta” uz navođenje radnog vremena “00-24 sata svaki dan”. Tom poslovnom prostoru se dodjeljuje jedan ili više naplatnih uređaja što definiramo u internom aktu.

Iako je webshop račune moguće izdavati i putem već postojećeg naplatnog uređaja, zbog lakšeg praćenja rezultata prodaje ostvarene putem web trgovine, predlažemo otvaranje posebnog naplatnog uređaja. Time se ujedno rješava i problem izdavanja računa izvan radnog vremena (postojeće) fizičke poslovnice.

Ako već koristite FINA certifikat za fiskalizaciju, nije potrebna nabava novog certifikata. Ipak, ako tek počinjete s radom, ne zaboravite na ovaj važan korak. Detalje o izdavanju digitalnih certifikata potražite na službenim stranicama Fine ( https://www.fina.hr/fiskalizacija ).

Što je moglo biti bolje?

Synesis je jednostavan poslovni sustav prilagođen većini korisnika koji je usklađen s važećom zakonskom regulativom u RH. Omogućuje kompletno vođenje robno-materijalnog knjigovodstva prodajnog mjesta (ili više njih), te fakturiranje. Iako ga možete koristiti i u složenijem poslovanju, nedostaju mu napredne opcije za potpunu eCommerce iskoristivost.

Tako je omogućen samo početni upis proizvoda u WooCommerce, ali ne i ažuriranje stanja zaliha ili izmjena cijena.  Za manji broj proizvoda i uz uvjet da je webshop vaše jedino prodajno mjesto ili skladište s fizički odvojenim proizvodima, ovo možda neće predstavljati problem. Ako webshop narudžbe šaljete iz skladišta fizičke poslovnice u kojoj se također odvija prodaja, nećete moći pružiti dobru razinu usluge online kupcima.
Zašto? Zato što webshop neće znati da ste rasprodali zadnji komad nekog proizvoda u fizičkom prodajnom mjestu pa će taj proizvodi i dalje biti dostupan za web narudžbu. Kupac će tako, proći cijeli proces narudžbe za proizvod koji nije raspoloživ, a trgovac će imati neugodnosti i komplikacije pri objašnjavanju problema nezadovoljnom kupcu.

Još jedno ograničenje su varijabilni proizvodi. Zbog svoje jednostavnosti, Synesis ne poznaje ovaj tip proizvoda pa ako svoj katalog predstavljate kroz varijacije, nećete moći koristiti početni upis podataka u WooCommerce webshop. Račune ćete i dalje moći izdavati jednim klikom.

Nabava Synesis modula “Web trgovina”

Da bi razmjena funkcionirala, potrebno je nabaviti modul “Web trgovina”. Modul je besplatan ako već koristite module Maloprodaja I ili II. Za nabavu modula potrebno je putem emaila kontaktirati Pupilu i zatražiti novu licencnu datoteku koja uključuje i modul “Web trgovina”. Po instalaciji, administrator webshopa treba omogućiti razmjenu podataka u postavkama Synesis-a i WooCommerce-a.

Zaključak

Ova nova Synesis funkcionalnost uštediti će vrijeme i ukloniti pogreške koje nastaju ručnom izradom webshop računa. Najbolje će se uklopiti u poslovanje trgovaca koji svoju ponudu baziraju pretežito na jednostavnim proizvodima te koji webshop proizvode vode na posebnom skladištu. U nadi da će isti uvažiti, proizvođaču smo poslali prijedlog da uvrsti funkcionalnost ažuriranja stanja zaliha. Time bi ovo rješenje zadovoljilo i model prodaje webshop proizvoda iz skladišta postojeće fizičke trgovine što je čest način organizacije internet prodaje kod domaćih trgovaca.