Synesis
za trgovinu

Nabava poslovnog sustava za trgovinu na jednostavan i povoljan način uz sve tehničke poslove i individualan program edukacije korisnika.

POVOLJNO I PROVJERENO RJEŠENJE

Synesis

S prodajom započnite brzo uz Synesis poslovni program prilagođen za vođenje poslovanja maloprodaje i/ili veleprodaje manjeg formata. Omogućuje fakturiranje i fiskalizaciju te vođenje skladišta i robnog knjigovodstva u skladu s propisima.

Synesis za web shop

Licenca + Konfiguracija + Edukacija
od 2550
00
  • Fakturiranje i Fiskalizacija
  • Robno knjigovodstvo
  • Konfiguracija sustava
  • Edukacija zaposlenika
BEST PRICE

Synesis za maloprodaju

Licenca + Konfiguracija + Edukacija
od 3725
00
  • POS blagajna
  • Fakturiranje i Fiskalizacija
  • Robno knjigovodstvo
  • Konfiguracija sustava
  • Edukacija zaposlenika

Synesis za veleprodaju

Licenca + Konfiguracija + Edukacija
od 3475
00
  • Fakturiranje i Fiskalizacija
  • Robno knjigovodstvo
  • Konfiguracija sustava
  • Edukacija zaposlenika

Zatražite sastanak ili video poziv

Ispunite kontakt podatke i uskoro ćemo Vas povratno kontatkirati za dogovor termina sastanka, telefonskih ili video konzultacija.

Vaše podatke nećemo koristiti u druge svrhe niti ih davati trećim osobama.

Bezbrižan i brz početak prodaje

Kako bi vam omogućili brz početak prodaje, pružamo kompletnu uslugu instalacije i konfiguracije. To obuhvaća:

  • nabavu i instalaciju programa i licenci
  • instalaciju certifikata za fiskalizaciju
  • definiranje prodajnih mjesta, naplatnih uređaja i skladišta
  • upis artikala, kategorija proizvoda i partnera
  • upis početnih stanja robe
  • podešavanje izgleda dokumenata
Uncategorized

Priprema za uvođenje Synesisa

Za uspješnu implementaciju Synesisa i korištenje svih njegovih potencijala, potrebno je pripremiti matične podatke. To nam omogućuje ugodniji i brži rad s manje grešaka, kvalitetno upravljanje prodnim mjesto te analizu rezultata poslovanja

Cijeli članak »

Koju opremu treba osigurati?

Ako već imate PC računalo s Windows sustavom i monitorom, neće biti potrebna velika ulaganja u nabavu nove opreme. Za ugodniji rad u POS okruženju predlažemo nabavu: 

    • POS printera za račune
    • Ladice za novac
    • Barkod skenera 
    • Laserskog printera

 

Za fiskalizaciju je potrebno nabaviti i FINA certifikat. 

Edukacija Synesis korisnika

Kroz individualan program edukacije, rado ćemo vas uputiti u sve što trebate znati za uspješan samostalan rad u Synesisu. Edukaciju provodimo virtualno spajanjem na vaš sustav ili terenski u vašem prodajnom mjestu.

SYNESIS OSNOVE: modul edukacije koji obuhvaća upoznavanje s korisničkim sučeljem programa i osnovnim principima rada. Sadrži sve što je potrebno za vođenje svakodnevnih operacija u trgovini.

    • Upis proizvoda i partnera
    • Sastavljanje primke i povratnice dobavljaču
    • Promjena cijena proizvoda
    • Otpis proizvoda zbog loma, krađe ili kaliranja
    • Ponude i Računi u Synesisu
    • Naplata računa u SynesisPOS-u i dnevni obračun blagajne
    • Provjera stanja zaliha
    • Rad s izvještajima
    • Mjesečni obračun za računovodstvo

SYNESIS INVENTURA: modul u kojem prolazimo kroz godišnji popis robe i zatvaranje poslovne godine.

SYNESIS WEBSHOP: kratki program edukacije o korištenju Synesisa sinkroniziranog s WooCommerce web trgovnim. Prolazi postupak prijenosa podataka između sustava te izradu računa izravno iz webshop narudžbi.

Korisni članci

Vijesti

Synesis – WooCommerce sinkronizacija

Korisna opcija uz koju možete zaboraviti na ručnu izradu računa i pretipkavanje primljenih narudžbi kako bi uskladili robnu dokumentaciju. Od sada je Synesis moguće sinkronizirati s WooCommerce webshopom pa su računi gotovi u jednom kliku.

Cijeli članak »
Uncategorized

Priprema za uvođenje Synesisa

Za uspješnu implementaciju Synesisa i korištenje svih njegovih potencijala, potrebno je pripremiti matične podatke. To nam omogućuje ugodniji i brži rad s manje grešaka, kvalitetno upravljanje prodnim mjesto te analizu rezultata poslovanja

Cijeli članak »
Pravno usklađenje

Robno knjigovodstvo za webshop

Ako nam stanje robe “ne štima”, možemo zaboraviti na učinkovita ulaganja u zalihe i veći profit. Ažurno vođenje robnog knjigovodstva osigurava točan prikaz važnih informacija, a i zakonski smo ga obvezni voditi za webshop koji prodaje robu.

Cijeli članak »